WAKTU SOLAT BAGI KAWASAN KUALA LUMPUR DAN PUTRAJAYA

Monday, July 24, 2006

Ntah ape2..

Hari ni kelas aku sampai kul 4 jerk.. Balik kelas terus pi alor gajah naik motor isi minyak yg dah kering... mujur la x sangkut tgh jalan.. kalu x menyorong la aku sorang2. hari ni je dah 2 x aku round alr gajah.. pagi td pi naik kereta jebat sbb nak hujan.. pi bsn keluarkan duit. dalam perjalanan balik bwk keter lbh 120 km/j.. saje nak try kelajuan kancil jebat yg ala2 mira nih. kat corner lipat aku cilok 80 km/j. fuh... terasa mcm kat tokyo drif lak...

Mlm ni aku nak pi kelemak.. nak tgk hp yg murah2.. sejak xde hp ni menyusahkan byk org lak. tepon umi mlm td & dia paksa aku cari hp yg murah2... pastu tepon unai.. dia pun suruh beli hp baru. tp bagi aku rasa selesa lak sejak 3 bln xde hp ni. x tau la nape aku rasa selesa lak...

History aku mula pakai hp ni sejak tingkatan 3. Mase tu pkai hp jenama sagem.. kat hostel sorokan hp tu kat dalam tin biskut.. takut kantoi dgn warden...ahaks..

Aku lebih selesa pakai nokia.. sblm ni pakai motorola.. baru pkai 4 bulan dah rosak.. Pasni nak pakai nokia jerk..

No comments: