WAKTU SOLAT BAGI KAWASAN KUALA LUMPUR DAN PUTRAJAYA

Wednesday, August 02, 2006

Seminggu yang lalu

Dah seminggu lbh aku tak menulis. Tak berkesempatan nak duduk lama2 dpn pc kat lib ni. Alhamdulillah semua urusan aku selama seminggu yg lps di permudahkan. Aku dah pakai hp baru, buku2 teks kebanyakannya aku dah beli & yg bestnya loan dah msk. Sem ni aku kene aturkan financial aku dgn cermat dan yg penting sem ni aku kene save rm1000 utk spent for 4 month after graduate.

Insyaallah minggu ni aku nak blk jb. Umi pun dah tertanya2 bila aku nak blk. Kalau aku blk jb mggu ni, cuti mid term ni aku x payah blk sana lagi. Aku nak terus turun kl utk same2 jayakan jorh di sri petaling. Semoga Allah permudahkan segala urusan jorh kali ini & permudahkan juga kpd mereka2 yg azam utk spent 40 days or 4 months in the parth of Allah.

No comments: