WAKTU SOLAT BAGI KAWASAN KUALA LUMPUR DAN PUTRAJAYA

Monday, July 17, 2006

Alhamdulillah...

Aku baru je habis kelas LAW pukul 10 tadi. Kelas seterusnya ptg ni. Kul 2.30 & 4.30. Semesta ni kelas aku setiap hari habis kul 6.30 ptg. Solat asar aku terpaksalah lewat. Dan yg pastinya aku tak dapat duduk taalim. Tapi aku akan cuba sedaya upaya utk qada' taalim lps isyak. Setidak2nya dpt baca 1 hadith pun dan cukup. Takde la keras membatu hati aku ni bila tak dgr hadith2 nabi.

Malam tadi gash 1 kat masjid UiTM. Alhamdulillah kehadiran memberangsangkan. Staff yg hadir Hj Razali & Hj Junaidi. Ptg sebelum tu aku call Dr Sharif utk nusrah gash (merangkap pembayan) tapi dia lak sebok dgn kerja2 usuli utk jorh akan dtg ni. Masa gash masih mcm sblm ni, antara maghrib-isyak. Bayan lps isyak disampaikan oleh Hj Junaidi.

Alhamdulillah, bila taskilan di buat ramai yg bagi nama (asbab bayan josh yg di sampaikan). Paling ramai bdk2 part 1, ada dekat 10 org. Taskil utk keluar 1 1/2 hari pada minggu ini (21 hb). Mlm ni dah boleh mulakan kerja2 usuli. Route yg di putuskan di Masjid Kg Sri Tanjung. Semoga Allah pilih & permudahkan mereka2 yg beri azam ni utk keluar di jalan Allah....

No comments: