WAKTU SOLAT BAGI KAWASAN KUALA LUMPUR DAN PUTRAJAYA

Thursday, August 11, 2011

Setelah 5 tahun berlalu juga...

5 tahun aku tinggalkan blog ni sejak aku grad dari uitm. dan... selepas 5 tahun juga aku bergelar suami pada seorang isteri yang cantik dan berakhlak mulia.. juga selepas 5 tahun aku kini bakal menjadi seorang ayah.. (actually aku dah ada sorang anak angkat perempuan.. wife aku yg amik masa dia masih bujang dulu.. jaga dari umur 2 bulan sampai la dah umur 6 tahun sekarang).. InsyaAllah wife aku dijangka melahirkan zuriat aku pada bulan disember ini.. 5 tahun juga berlalu dengan keslackan aku dalam usaha agama.. tapi selepas kawin ni jasbah aku dah bertambah sikit.. dapat mula kembali keluar 3 hari.. apepun, selepas 5 tahun yang telah berlalu ini aku amat bersyukur kerana masih diberikan umur yang panjang utk aku tatap kembali coretan2 dlm blog ini utk 5 tahun yg lepas.. Alahamdulillah thumma alhamdulillah...

2 comments:

ahLia shahril said...

=)

umu6point said...

Selamat kembali ke dunia penulisan :)